Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

SEGÍTSÉG A VÁSÁRLÁSHOZ

Ezzel a gyors és érthető áttekintéssel szeretnék neked segítséget nyújtani a webáruházunkban való vásárláshoz. Itt minden hasznos információt megtalálsz a fizetésről, szállításról is. Az Általános Szerződési Feltételeket itt találod!

A VÁSÁRLÁS MENETE

Az egyes termékek mellett feltüntetett árak a törvényben meghatározott ÁFA-t igen, a szállítás és az esetleges utánvét költségeit nem tartalmazzák. Amennyiben a kosaradban a termékek összértéke (a kedvezményekkel együtt) meghaladja a 50 000 Ft-ot, a szállítást ingyenesen biztosítjuk.

A vásárláshoz nem kell feltétlenül regisztrálnod, ám ezt a TÖRZSVÁSÁRLÓI PROGRAM miatt mégis érdemes megtenni. Ezt a Fiókom menüpont alatt vagy a Pénztár oldalon is megteheted, így később belépve ellenőrizheted az aktuális rendelésed állapotát vagy a korábbi rendeléseidet is.

Nézz körbe a webshopban! A termékekre kattintva elolvashatod a termékleírást, megnézheted a képeket. Jó, ha tudod, hogy nálunk minden terméknél megtalálod a pontos összetevőlistát, hogy magad is meggyőződhess a biominőségről. Ha kiválasztottad a megvásárolni kívánt terméket, tedd a kosaradba a „Kosárba” gomb segítségével.

Amennyiben egy kis fogaskerék ikont látsz a termék mellett, az azt jelenti, hogy méretet vagy típust kell választanod az adott termékből, és csak azután jelenik meg a “Kosárba” lehetőség, miután bejelölted a legördülő listából a helyes méretet. Ezt a méretválasztónál tudod megtenni, alapesetben a “Válassz egy lehetőséget” feliratot látod a méretválasztó alatt.

Ezután a kosár aloldalra navigál a rendszer. A “Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva rendeld meg a termék(ek)et vagy folytasd a vásárlást, és gyűjts még termékeket a kosaradba.

Ha törölni szeretnél egy terméket a kosaradból, azt a termék melletti „x” gombra kattintva teheted meg. Ezután a „Kosár frissítése” gombra kattintva láthatod a kosarad aktuális tartalmát és a termékek árát.

Csak ezek után, a Pénztár oldalon kell megadnod az elérhetőségeidet és egyéb, fizetéssel és szállítással kapcsolatos információkat. Ezeket a rendszer automatikusan felajánlja, neked csak ki kell tölteni a mezőket, vagy be kell jelölni a megfelelő pontokat.

Mindig ellenőrizd, hogy a szállítási címed, különösen az e-mail címed, illetve a telefonszámod pontosan adtad-e meg. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a futárszolgálat csak magyarországi szolgáltatónál lévő telefonszám esetén küld értesítést, külföldi telefonszám megadása esetén a futár nem tud közvetlenül elérni szállításnál. A pontatlanságból fakadó sikertelen szállítási kísérletekért felelősséget nem vállalunk, a csomagot ilyen esetben csak újabb szállítási díj megfizetése esetén áll módunkban kiküldeni.

Az oldal alján legörgetve válassz a szállítási és fizetési módok közül! Amennyiben Foxpost csomagpontra szeretnéd a szállítást, a Foxpost csomagautomata opció kiválasztása után kiválaszthatod a legördülő keresőben, a térkép alapján a Neked megfelelő Foxpost csomagautomata az oldal alján.

Megjegyzés rovatba megírhatod, ha a rendeléshez vagy a szállításhoz kapcsolódóan észrevételed, speciális kérésed van (pl.: nem működik a csengő, ezért telefonáljon a futár, mikor megérkezik).

Ha mindent rendben találsz, akkor a vásárlást a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva fejezheted be. A rendelés véglegesítése előtt azonban a jelölőnégyzetre kattintva el kell fogadnod az ÁSZF-et és az Adatvédelmi tájékoztatót, amelyekre kattintva elolvashatod a részleteket. A rendelést csak abban az esetben tudjuk fogadni, ha mindkét dokumentumban foglaltakat elfogadod.